AB InBev Efes Україна: Ми прагнемо бути частиною сталого майбутнього

Участь у вирішенні глобальних екологічних та суспільних проблем – це одна із головних умов сталого ведення бізнесу. Турбота про споживачів та суспільство – це перепустка до довгострокового ведення діяльності будь-якої компанії.
Для компанії необхідно визначити власну територію «стійкості» та, виходячи з неї, будувати стратегію розвитку для вирішення світових екологічних та соціальних завдань.
Праця на користь споживача, суспільства та довкілля формує достатню та надійну ділову репутацію та підвищує лояльність споживачів.

Якщо компанія хоче бути успішною і мати не лише клієнтів або споживачів, але й прибічників, необхідно реалізовувати проекти, які стануть внеском у встановленні балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь.

У бізнесі такі принципи нині відіграють далеко не останню роль – залежно від діяльності компанії обираються певні вектори, які могли би задовольнити споживача, зберегти та примножити прибутки і при цьому відіграти роль у збереженні довкілля. Розуміючи важливість екологічного порядку денного, компанії впроваджують ініціативи, які прищеплюють споживачам відповідальне ставлення до довкілля.

Ряд компаній, які працюють за принципом «думай глобально, дій локально», мають більший попит на ринку. Корпорації та компанії з кожним роком все більше започатковують корпоративних соціальних та благодійних проектів.

Так, компанія AB InBev Efes Україна впроваджує власні ініціативи та нагадує споживачам про необхідність відповідального ставлення до довкілля та популяризації культури відповідального споживання алкоголю. Саме тому AB InBev Efes Україна реалізує проекти на локальному рівні з урахуванням світових завдань відповідно до Цілей сталого розвитку ООН до 2025 року.
Допомога планеті
Наприклад, компанія збільшила частку доставки сировини залізницею, підвищила середню вагу завантаження вантажівки товаром та зробила свій парк навантажувачів на 25% електричним, аби скоротити використання газу. У 2020 році компанія завершила перехід всіх ПЕТ-ліній на нову легку преформу, що дозволило скоротити кількість пластику в упаковці більш ніж на 160 тонн на рік.

Компанія традиційно організовує екологічні акції та підтримує ініціативи, що присвячені захисту довкілля – для всіх співробітників компанії проводяться вебінари та конкурси, з допомогою яких вони використовують принципи усвідомленого споживання та долучаються до сортування сміття.
Усі заводи AB InBev Efes перевіряються на ефективність з урахуванням дотримання всіх нормативних вимог та екологічних цілей.
Підтримка локальних еко-проєктів
Компанія на місцях використовує інгредієнти виробництва локальних фермерів, аби підтримувати сільськогосподарський бізнес – таким чином AB InBev Efes Україна робить свій внесок в українську економіку та зменшує вуглецевий слід.

AB InBev Efes Україна також підтримує екологічні ініціативи молоді – спільно зі студентами Національного університету «Чернігівська політехніка» компанія побудувала на території навчального закладу автостоянку із зарядною станцією для електротранспорту, аби заохотити студентів користуватися електротранспортом. Зараз станція оснащена можливостями заряджання від джерел сонячної енергії та підтримує широкий спектр інтерфейсів для підключення та підзарядки акумуляторів різних типів.
Ми намагаємося підтримувати домашні регіони та застосовувати всі можливі ресурси для їх розвитку – зараз це один із пріоритетних напрямків компанії,
– говорить в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.
Скорочення пластику і переробка
При цьому головними пріоритетами компанії на сьогоднішній день є скорочення відходів та їхнє повторне використання. Приміром,
AB InBev розробила інноваційний проект з виробництва екологічного пакування для бренду Corona Extra із ячмінної соломи.
Вже зараз виробничі відходи компанії на броварнях Чернігова, Харкова, Миколаєва переробляються на понад 99% – це стосується як органіки, так і відходів упаковки.

Компанія співпрацює із Recycle map – соціальним проектом, який створений з метою популяризації та сприяння сортуванню та вторинній переробці відходів. Компанія передала список з більш ніж 1300 точок, куди кожен бажаючий може здати макулатуру, алюмінієві банки, ПЕТ, скло та оборотну пляшку.
Для нашої компанії важливо, щоб кожна оборотна пляшка здавалася як вторинна сировина, і ми її повторно використовували для розливу продукції. Ми віримо, що кожен може зробити свій внесок, змінивши щоденні звички – зменшивши кількість одноразового сміття і почавши сортування,
– зазначає в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.
Збереження води
Інший важливий проєкт AB InBev Efes Україна – забезпечення доступу до якісної води як для пивоварень, так і для людей, що проживають у цих районах. На броварнях компанії працюють системи з очищення стічних вод, що використовують передову технологію біологічної очистки стічних вод за допомогою біологічних компонентів – аеробного та анаеробного мулу. Це забезпечує максимально можливе очищення стічних вод броварень від забруднюючих компонентів.

У 2020 році AB InBev Efes Україна запустила гуманітарну програму з надання чистої питної води в разі виникнення надзвичайних ситуацій. За результатами ініціативи компанія надала 93 600 літрів питної води у навчальні заклади у прифронтовій зоні на Сході України.
Окрім цього, компанія дбає про ефективне використання водних ресурсів — внаслідок зменшення кількості споживаної для виробництва води та її повторного використання для технічних цілей за два роки було досягнуто 6% економії.
Боротьба із нетверезим водінням
Компанія понад 10 років розвиває національну програму «Випив? За кермо не сідай!». За весь час її реалізації компанія закупила 650 комплектів Drunk Busters, які були передані патрульній поліції, центру підготовки водіїв ЗСУ й автошколам для проведення інтерактивних тренінгів по всій країні. За цей період понад 100 тисяч людей пройшли навчання з використанням спеціально розроблених методологічних матеріалів та «п’яних» окулярів.
AB InBev Efes Україна також займаються підвищенням культури водіння та скорочення випадків керування автомобілем у нетверезому стані.
Окуляри Drunk Busters імітують стан алкогольного сп’яніння, включаючи зниження пильності, уповільнення реакції, сплутаність, зміну сприйняття глибини та відстані, а також відсутність м’язової координації.

Додатково цьогоріч AB InBev Efes Україна об’єдналася разом з SOCAR у рамках ініціативи, аби залучати водіїв до активації з протидії споживання алкоголю за кермом. Нещодавно компанія розмістила інформаційні відео на кожній АЗС мережі для привернення уваги водіїв до існуючої проблеми нетверезого водіння.

Компанія також запускає соціальні програми для популяризації НЕ вживання алкоголю неповнолітніми. До реалізації кампанії «Скажи: НІ» у 2020 та 2021 роках долучилися відомі зірки українського шоу бізнесу – популярна реп-виконавиця Аліна Паш, телеведучий Анатолій Анатоліч, співак Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов та актор Олександр Пікалов.

Крім того, для протидії продажу алкоголю неповнолітнім AB InBev Efes Україна розмістили 45 білбордів у Києві, Чернігові, Харкові та Миколаєві. Мета цих офлайн розміщень – привернути увагу до суспільної проблеми продажу та вживання алкоголю до 18 років та нагадати, що продаючи алкоголь необхідно завжди перевіряти вік покупця.
Розвиваючи культуру відповідального споживання, ми виділили для себе три пріоритетні напрямки. Це – боротьба зі споживанням алкоголю неповнолітніми: протидія продажу алкоголю до 18 років та руйнуванню міфу, що алкоголь сприяє розвитку авторитету підлітка чи допомагає вирішити проблеми. Другий – зменшення випадків кермуванням авто в нетверезому стані. Третій – розширення асортименту слабоалкогольних і безалкогольних альтернатив в портфелі компанії,
– розповідає в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.
Боротьба із пандемією
Пандемія Covid-19 стимулювала розвиток ще одного напрямку соціальної відповідальності компанії – підтримка медичних та соціальних закладів. AB InBev Efes Україна закупила 4 апарати штучної вентиляції легень та 16 кисневих концентраторів для лікарень у регіонах присутності її виробництв в Харкові, Чернігові та Миколаєві. Окрім того, до лікарень направили 1750 захисних комбінезонів, 22600 масок та бахіл. Також передали 24 тисяч літрів дезінфікуючого засобу до лікарень, геріатричних пансіонатів, центрів соціального захисту, дитячих будинків та будинків-інтернатів.
Плани до 2025
Компанія не зупиняється на досягнутому. На даний момент поставила перед собою низку цілей до 2025 р. Серед них:
Зниження викидів парникових газів в ланцюзі поставок на 25%
1
Розширення доступу до сучасних технологій та рішень для тисяч фермерів
2
Дбайливе використання води та забезпечення якісною питною водою регіонів з її дефіцитом
3
Реалізація партнерських проектів з метою збільшення частки оборотної тари і використання упаковки з переважно перероблених матеріалів
4
Нарощування споживання електроенергії з відновлюваних джерел для 100% переходу на ВДЕ
5
Популяризація культури відповідального споживання та зниження на 10% випадків зловживання алкоголем
6
Одна з глобальних цілей компанії до 2025 року – вийти на рівень, коли 100% продукції компанії випускатиметься в оборотній тарі або в упаковці з переважно перероблених матеріалів. Переробка скла скорочує енерговитрати та економить природні ресурси: кожна тонна перероблених відходів збереже сотні кілограмів вапняку, соди та піску. Це не тільки вигідно у фінансовому плані, а й корисно для довкілля,
- говорить в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.
Made on
Tilda