MAY-Ukraine:
КСВ є невід'ємною частиною бізнесу – бренд, що говорить з аудиторією зверхньо, ризикує зіткнутися з бойкотом
Слідування за екологією – справа витратна, вимагає уваги до деталей, але з іншого боку відкриває нові можливості для PR-активностей бренду.

На слуху поняття sustainability (стійкий розвиток, стійкість) – прагнення відновлення балансу на планеті.

Стійкість зачіпає два аспекти: вплив на довкілля та вплив на суспільство. У рамках цього поняття мета будь-якого проекту – позитивний вплив на одну із сфер.

Розробка стратегії розвитку у бік стійкості бренду важлива: якщо компанія не може взяти відповідальність за свої дії, то майбутнього вона немає.

Два "найбрудніших" для екології напрями: косметична і модна індустрії яскраво показують, що з екологією необхідно рахуватися.
У найближчому майбутньому компанії, які заперечують sustainability, навряд чи знайдуть лояльну аудиторію. Вже зараз є покупці, які обирають виключно етичну продукцію, і їх кількість тільки зростатиме.
У низці країн екологічне виробництво вже оформлене на законодавчому рівні — заборона використання одноразового пластику в Руанді, Франції, Індії, Марокко, політика скорочення кількості шкідливих відходів у Китаї, французький закон, згідно з яким супермаркети повинні жертвувати непродану їжу тим, хто її потребує.
У сучасному світі, де інформація миттєво поширюється через соцмережі, для компаній особливо важливо не вибиватися з актуального соціокультурного порядку денного. Бренд, який розмовляє з аудиторією зверхньо або робить щось, що дозволяє звинуватити його в підтримці расизму чи вирубці дерев, ризикує зіткнутися з бойкотом та неконтрольованим негативом у соцмережах.
І навпаки, за даними дослідження Purpose 2020, вартість брендів із активною соціальною позицією зросла на 175%. Саме їм віддають перевагу 61% покоління Z.

У ситуації, коли покоління Z масово виходить на HR ринок, а цього року становить вже 40% споживачів у світі, це означає, що компаніям варто змінити багато внутрішніх процесів і ключових повідомлень, щоб не втратити аудиторію.
Чому КСВ (корпоративна соціальна відповідальність) є невід'ємною частиною бізнесу
Прояв соціальної відповідальності є найважливішою складовою репутації компанії та підприємницької спільноти в цілому. Доказом цього є щорічне збільшення кількості корпоративних соціальних та благодійних проектів усередині компаній та корпорацій.

Найбільші світові компанії, дотримуючись принципів корпоративної соціальної відповідальності, використовують власні технічні та фінансові можливості, а також накопичений досвід та ідеї своїх співробітників для вирішення актуальних проблем суспільства.
Нове покоління більш активно вже зараз впливає на бізнес та економіку загалом. Дослідження британського онлайн-сервісу Green Match показує, що покоління Z (Gen Z, або зумери, народжені у 1997-2012 рр.) менше цінує програми лояльності, але на їхню лояльність можна впливати за допомогою етики та репутації.
Якщо компанія не відповідає цінностям покоління Z, вони легко перейдуть на бренд, який краще відповідає їх цінностям, навіть якщо це означає надбавку у ціні.
Зумери більш схильні до бойкоту компаній, які не виправдовують їх очікувань. 40% опитаних представників покоління Z бойкотували компанію у минулому, а ще 49% розглядають таку можливість у майбутньому.
Слід враховувати, що зумери стануть незабаром найбільшим споживчим ринком у світі.
Вони, на відміну від міленіалів (покоління Y, народженні у 1981-1996 рр.), байдужі до програм лояльності. Вони вважають за краще безпосередньо взаємодіяти з брендами, які їм небайдужі, і більш схильні, ніж інші покоління, віддавати перевагу соціально відповідальним компаніям.

Їх починає турбувати етична сторона та вплив їхнього вибору на навколишнє середовище: за даними Sustainable Brands, половина представників Gen Z говорить, що соціальні цінності бренду підвищують ймовірність покупки. А для тих, хто зростає в епоху глобального потепління та навколишнього середовища, що гине, екологічність стає новим "прапором свободи". Зумер відмовиться від споживання при явному порушенні етичних правил.
Поліетиленові пакети зникнуть, і ми знову здаватимемо склотару
У 2021 році претенденти обирають компанії саме з таким підходом. Для них важливою є репутація бренду. Працювати не просто заради прибутку, а створювати корисний продукт і бути причетним до проектів, що трансформують цей світ.
Стратегію сталого розвитку компанія MAY-Ukraine затвердила у жовтні 2021 року. Вона заснована на десяти принципах глобального договору та сімнадцяти цілях сталого розвитку ООН. Звичайно, при розробці стратегії спиралися на глибоку аналітику бізнес-процесів і намагалися визначити найважливіші для нашої компанії цілі.
Навіщо потрібна ця стратегія
Для MAY-Ukraine поняття соціально відповідального бізнесу – це прихильність до цінностей компанії, повага до людей, співпраця з місцевими спільнотами, інвестиції в майбутні покоління та турбота про навколишнє середовище.

Бізнес відіграє важливу роль не тільки в економіці, а й у житті суспільства загалом, допомагаючи вирішувати найскладніші проблеми сучасності.
Усвідомлюючи, що впливу бізнесу лише на ділове середовище недостатньо для вирішення соціальних та екологічних проблем, що стоять перед світовою спільнотою, MAY-Ukraine прагне робити більше та збільшувати свій внесок, розвиваючи програми корпоративної соціальної відповідальності, співпрацюючи з органами влади, суспільством та неурядовими організаціями.
Так, наприклад, у рамках реалізації стратегії сталого розвитку продукція ТМ "Майський" пройшла еко-сертифікацію згідно з ДСТУ ISO 14024. За результатами оцінки відповідності було прийнято рішення про відповідність заявленої продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.077 "Чай та чайні напої. Екологічні критерії оцінки життєвого циклу".
У ході аудиту було перевірено споживчу упаковку, яка відповідає вимогам чинного законодавства – вона може бути перероблена в майбутньому і не оброблена таким чином, що перешкоджає подальшій переробці. Маркування продукції, поданої на сертифікацію, відповідає вимогам чинного законодавства та має усе необхідне для подальшої переробки.

Аудитори високо оцінили підприємство та існуючі процедури у сфері управління екологією, а також заплановані заходи щодо реалізації екологічної політики компанії.
Сила маркування
Маркування "Зелений журавлик" визнається у 60 країнах світу та включено до Глобальної мережі екологічного маркування GEN – це знак добровільної сертифікації. Виробник, прагнучи отримати право наносити його на свою продукцію, витрачає чимало часу та коштів на приведення виробництва до необхідних стандартів. Іноді цей процес займає кілька місяців, іноді – років.

У світі т.з. ESG (екологічне, соціальне та корпоративне управління) неможливо ігнорувати. Поки що це стосується лише великого бізнесу. Але незабаром до нього приєднаються і невеликі компанії – цього вимагають регулятор, інвестори, клієнт.
Для покупця важливим є не тільки сам продукт чи бренд, а й історія, яка за ними стоїть: як компанія ставиться до екології, до соціальних проектів, наскільки відповідально вона поводиться.
ТОВ "Компанія Май Україна" має офіційне право на розміщення такого еко-знаку на своїй продукції ТМ "Майський".
ESG-практики безпосередньо впливають на імідж компанії
За останній рік споживачі стали уважніше ставитися до позиції брендів із важливих соціальних питань. Особливо це стосується зумерів – наприклад, у нещодавньому опитуванні 21% представників покоління Z розповіли, що насамперед цінують у рекламі соціальну справедливість.
У середньому 58% клієнтів кажуть, що звертають увагу на позицію бренду із соціальних питань. Соціальну відповідальність та екологічність вважають ключовими характеристиками гідної довіри бренду 56% опитаних. Ще 55% опитаних звертають увагу на етичне виробництво.
Благодійництво та соцмережі
Говорити про гроші, особливо у контексті благодійності, не соромно. Більше того, це похвально! Адже чим більше людей дізнається про діяльність того чи іншого бренду, тим більша ймовірність, що вони теж наважаться зробити крок у напрямку підтримки соціального сектору. Зрештою, благодійні організації регулярно розповідають про те, скільки грошей вони отримали і куди їх витратили.
Більше половини українців вважають за краще не говорити про свої фінанси з кимось, крім рідних та близьких. При цьому, за статистикою, для 25% мешканців основним стимулом для пожертвування є позитивний відгук знайомих. І саме в цьому випадку 25% дуже велика цифра.

Уявіть, що всі люди, які жертвують гроші на благодійність (а таких досить багато) розповідали б про це знайомим та друзям у соцмережах. Тоді відсоткове співвідношення компаній і, відповідно, людей, які роблять пожертви або соціальну підтримку за рекомендацією друзів, одразу зросте. Отже, збільшиться і загальна кількість пожертвувань.
Сенс у тому, що, окрім класних та цікавих завдань, гарного офісу та соцпакету, людям потрібно щось ще. І це "щось ще" тримає всередині компанії сильніше, ніж багато інших показників.

Це насправді так: людина, допомагаючи комусь, відчуває задоволення. Це може бути виражене у пожертвуванні, а може — у вирішенні завдання, яке допоможе. Це окрилює. Ти робиш рівно те, що звик робити, але це вирішує важливе соціальне завдання.
Компаніям необхідно ділитися інформацією про допомогу, щоб:
сприяти максимізації охоплення своїх кампаній;

залучити якнайбільше нових учасників з числа стейкхолдерів, дружніх компаній;

розповісти через ЗМІ та соцмережі про свою діяльність більшій кількості людей, тим самим збільшити рівень довіри до діяльності організації.
Made on
Tilda